14 Haziran 2009 Pazar

first cut is the deepest


cat stevens 1967 de yapmış, rot stewart abimiz ingiltere listelerinde 1 numaraya kaldırmış, koca ağızlı kızımız Sheryl Crow (ki her coverı nı çok severim,temiz rockcıdır)
tekrar coverladığı efsane parçayı paylaşmak isterim sizlerle





first fuck is the deepest yada fist fuck is the deepest şeklinde dalga gecenlere ucarak kafa atmak istiyorum çünkü şarkının kesinlikle ilk seksle alakası yoktur.

ben en çok bizim yaşlı iskoç un söylediğini beğeniyorum.
lucky rod....sahneye celtic formasıyla çıkan, istanbul konserinde seyircinin sahneye attığı futbol toplarına gelişine vole çakan, mikrofonla sevişen, çatlak sesli çatlak....

çok seviyorum seni, nooolur benden sonra öl, benim için cıvıl cıvıl hatunları götürmeye devam et...



ahmet altan ın "kılıç yarası gibi" ....gibi

her anımda "o"ndan öfkeyle bahsetsemde, bu şarkıyı her dinlediğimde gel yeniden deneyelim demekten kendimi alamıyorum.

D&R'ın ortasında kala kalırsın, üşümeye başlarsın,o çiziğin asla kapanmayacağını yeniden fark edersin...
"i still want you by my side" dediğinde çömelir attaki cd lere bakıyormuş gibi yaparsın çünkü kesilmiş bir ağaç gibi düşmekten korkarsın....

Hiç yorum yok: