20 Haziran 2009 Cumartesi

Eşo Gelin & Nallı Fatma !





Abazan köy tosuncuklarının dudaktan öpmeye bile kalktıştığı, Yaşar Kemal'in romanlarına konu olmuş, Sevgi Soysal'in bir zamanlar yasaklanan Yürümek isimli kitabında detaylariyla anlattigi, Anadolu delikanlılarının ilk göz ağrısı eşeklerle seks bugünkü konumuz efendim.

Çetin Altan'a göre Cumhuriyet'tin kadın erkek ilişkilerini biraz normalleştirmesiyle, kırsal kesimdeki erkek çocukların ilk cinsel deneyimlerini, eşekle yapma geleneği biraz azaldı, Osmanlı da bu daha da yaygındı...

Bu arada hatırlatalım, seks shop zincirleri sahibi Tayfun Seyrekbasan'a ait mağazaların raflarında şişme eşek, hatta şişme keçi de bulunuyor! ve bakınız kendisi ne diyor;



"Halen kırsal kesimlerde erkekler, ilk cinsel ilişkisini hayvanlarla yaşıyor. Böyle bir toplumun sağlıklı bir cinsel hayatının olmasını bekleyemezsiniz. Biz insanları tedavi etmiyoruz, onların cinsel ihtiyaçlarını karşılıyoruz. Talep o kadar çok ki, Hakkâri'den Kars'tan bile müşterilerimiz var. Çoğu zaman ürün yetiştirmekte zorlanıyoruz" Güngör Karakuş'a verdiği bir röportajdan.

Konuyu kapatmadan önce, kendisini bu ülkede, en modern ama inançlı insanların okuduğu gazete sayan, Zaman gazetesinin bile "okurlarının, kadın sporcuların yarışma resimlerini cinsel öge kabul ettiği" gerekçesiyle, bayan sporcu resmi yayınlamadığını ekleyelim ve son paragraflar itiraf.com'dan gelsin efendim;


blueyarasa, Erkek, yaş 50, İstanbul.

Anadolu'nun bir köyünde büyüdüm. ortaokulda okurken bizden büyük abilerimizin bize öğrettiği "eşo gelin"lerle seks ihtiyacımızı giderirdik. abilerimiz kimin güzel eşeği var, kimin sıpası daha iyi bize ders verirlerdi. hiç unutmam; yusuf, güzel sıpasını bize satardı. biz de akşamları yusuf'un damı önünde sıraya girerdik. bir de arkadaşlarla kavga eder, küserdik. şimdi ellili yaşlara ulaşmışız. her köye gidişimde eşekleri görünce kendimden utanırım. Allah affetsin.
Sourİtiraf, Erkek, yaş 30, Ankara.

Ergenlik dönemimde köye gitmiştim. Aynı yaşlarda olduğumuz amcamın oğlu, tarlalara koyun otlatmaya gittiğimiz bir gün bana mastürbasyon yapıp yapmadığımı sordu. "Evet yapıyorum" dedim. Bu sefer de, "Peki boş mu yoksa dolu mu yapıyorsun?" diye sordu. Ne demek istediğini anlamadım. Ama bu konuda cahil olmadığımı göstermek için, "Dolu" diye cevap verdim. Üçüncü soru gelince ikinci soruya yanlış cevap verdiğimi anladım: "Peki neyle yapıyorsun?" "Nasıl yani?", "Anla oğlum işte. Hangi hayvanla yapıyorsun? Keçi? Eşek?"

İran'da durum ...
İran' da cinsel dürtülerini bastırmak isteyen erkeğin, devrim yasalarına göre ne yapacağından bahseden kısım tam bir traji-komedi.

Erkek, eğer bu duygularını bastıramıyorsa bir hayvanla cinsel ilişkiye girebilir. Yalnız, cinsel ilişkiye girdiği hayvanı (mesela tavuk ya da sığır) kendisi yiyemez, ailesine de yediremez, komşusuna da yediremez.

Komşusunun komşusuna vermeye cevaz vardır. Yani devrim erkeğin cinselliğini kontrol altına alarak kadınları koruduğu gibi, hayvanın etinin mundar olmaması için çözümü de ortaya koyuyor!...

Hiç yorum yok: