22 Mayıs 2009 Cuma

ilgi yarışmaları

Ben Vatan, Hürriyet, Milliyet alıyorum eve, 125 kuruş. Bir paket mendil parası. Bunu vermek istemeyen adama, kitaba para vermek istemeyen adama ben ne diyeyim? Bana ne! Cehennemin dibine kadar yolu var!

Utanmadan bilgi yarışmalarına katılıyorlar. Ar, hayası yok! Kız girmiş bilgi yarışmasına, adam soruyor neden katılıyorsunuz diye, diyor ki "Arkadaşlarım beni çok kültürlü buluyor, onlar teşvik etti!" Soru geliyor, Panama Kanalı nerededir? Cevap: Mısır’dadır. Bunu çok kültürlü buluyormuş arkadaşları… Arkadaşlarının durumunu düşün artık!

Bak, 30 senedir siyaset üç tane adamın eline geçti. Tepki var mı? Meclisi kim seçti? Sen seçtin zannediyorsun. Hayır efendim! Tayip bey seçti, Deniz bey seçti, Devlet bey seçti. Bunların iki dudağının arasından listeler çıkmadı mı? Üç tane adamın seçtiği listeye oy veriyorsun. Bir tane adayın parlamentoya giremiyor. İşte kıçımızı yırttık Baskın Oran girsin diye. Giremedi! 50-60 bin de oy aldı, giremedi.

E siyasetle ne uğraşacağım ben yani? Senin insanın siyaseti profesyonellere terk etmiş, haklarını korumuyor, tepki göstermiyor. Neymiş, sonra köşe yazarları yazacak, hapiste yatacak, anaları ağlayacak, dövülecek! Benim ezberim vardır. Türkiye’yi bir hukuk devleti sanan sersemdir! Türkiye’de demokrasi tartışması yapıyorlar, Hasan Cemal’ler, Ece Temelkuran'lar falan… Ne demokrasisi? Yok öyle bir şey.

Tatlı Kaçık, Selahattin Duman.

Hiç yorum yok: