22 Mayıs 2009 Cuma

benimle gelin

Tanrı yeryüzüne bir peygamber atamanın zamanının geldiğini düşünür ve ilk peygamberini çağırır.

“Seni peygamber olarak seçtim ve sana şu bölgeyi yurt olarak verdim. İn, cemaatini topla ve yurduna yerleş!..” Peygamber iner, halk beklemektedir. “Tüm güzeller ve yakışıklılar benimle gelsin!” der. Cemaatin bir bölümü ayrılır ve peygamberin önderliğinde yurtlarına giderler.

Bir süre sonra diğer peygamberi çağırır Tanrı; “Seni peygamber olarak seçtim ve sana şu bölgeyi yurt olarak verdim. İn, cemaatini topla ve yurduna yerleş!..” Peygamber iner ve “Tüm akıllılar benimle gelsin!..” Alır cematini, yurduna doğru yola çıkar.

Bir süre sonra tanrı üçüncü peygamberi çağırır; “Seni peygamber olarak seçtim ve sana şu bölgeyi yurt olarak verdim. İn, cemaatini topla ve yurduna yerleş!..” Peygamber iner ve bir bakar ki ne güzeller var ne akıllılar...”Örtünün ve benimle gelin!..”

Hiç yorum yok: