29 Temmuz 2009 Çarşamba

Erdil Yaşaroğlu anı, Yiğit Özgür karikatür


İlkokulda söyleşi yapmak çok eğlenceli. Çünkü çok komikler. Eğlenceli sorular sorarlar, neşeli bir söyleşi olur.
Dün Açı İlkokulu‘na gittim. 4. ve 5. sınıflar geldi söyleşiye. Yerlerine otururlarken, ben de bi kenardan bunları izliyorum. Bir erkek çocuğu yanıma geldi, ellerinde Komikaze kitaplarından bikaçı vardı.

-Okudun mu hiç Komikaze? Çok komik çiziyo adam dedi. Ben de,
-Okudum ama ben beğenmiyorum. Dedim.
Bir pislikmişim gibi suratıma baktı ve gitti.
Bu bakıştan mutlu olacağım hiç aklıma gelmezdi…

Sonra başladı söyleşi. Bir on dakka kendimden bahsettim. Nasıl başladım karikatüre, hangi dergilerde çalıştım, ne okudum onu anlattım. Sonra da Komikaze kitaplarımdan ve web sitelerimden bahsettim. Konuşmam bitince, soru cevap bölümüne geçtim ve,
- İlk soruyu kim sorcak? diye sordum.
Ön sıradan bir erkek çocuğu elini kaldırcı heyecanla. Buyrun beyfendi dedim,
-Erdil abi ne zaman gelcek? diye sordu…
Kahkaha uğultusu arasında çocukları çok sevdiğimi düşündüm…

Hiç yorum yok: