15 Temmuz 2009 Çarşamba

bekliyorum


Bir vaha' ya çağırıyorum sizi arkadaşlar...
Abbasağa parkına...
çarşının içindeki 7-8 hasan paşa'dan üzümlü elmalı kurabiyenizi alıp kahvaltıya gelin
ya da öğle yemeğine, yukarı güneş saatinin oradaki cafelere gelin.
ya da bu akşam
Ezginin Günlüğü'nün konserine gelin...
cuma ya Devrim Arabaları'nı seyretmeye, pazar'a Cezmi Ersöz'le söyleşmeye gelin...
Kışın kar yağdığı zaman gelin.
"tank'a karşı taş, savaşa karşı Beşiktaş" yazısının altına ...
Ofisimiz bu parka baktığı için, ben ev sahibi sayılırım. Bekliyorum...
Zaten "semt bizim aşk bizim" demedik mi?
Abbasağa parkı da bizimdir.

ekteki video da baba zula'nın....

1 yorum:

benimmanifestom dedi ki...

Abbasağa Parkı'nın üst çıkışındaki Boğaz manzaralı bir evde eski bir sevgilim vardı benim :)) Manzaraya bakmam için evine davet etmişti beni :)) Bir kış günü şarap eşliğinde Boğaz'ı seyretmiştik... Hey gidi günler heeey :))