27 Ağustos 2009 Perşembe

Erol Evgin


Ayıptır söylemesi, dün akşam Moda Deniz Kulübünde 30 Ağustos zafer bayramı için hazırlanan
Erol Evgin konserine gittim.
Konser demek haksızlık olacaktır çünkü 2,5 saatlik bir stand-up gösterisiydi.

Fıkralar, hatıralar, şiirler ve taklitler...
nefes almaksızın, aralık vermeksizin...
Siz az önceki şarkının etkisinden kurtulmak istemez iken sizi yerlere yatıracak fıkralar ardı ardına gelince tam bir duygu bombardımanında kalıyorsunuz.

Şarkı aralarında kaytaran, şarkının çoğunu vokalistine söyleten
(bol eko'lu- cıs tak'lı) şarkıcılara seyrettirmek lazım bu sahne performansını.

Yıllar önce Plaza Hotel in barında sahneye çıkıyordu. Gitmeye yeltenip
yemeksiz kişi başı fiyatı 160 TL cevabını alınca vazgeçmiştik.

İyi ki de gitmemişiz, Açık havada, nefis deniz manzarası ve havası eşliğinde
Yemekli 2 kişi 100 liraya çıktık.
--çok cimri gördüm kendimi----


2,5 saat şarkı söylemeyip durmaksızın konuşabilmek ve seyirciyi avucunun içinden çıkarmamak nasıl bişeydir gördüm.
...İşte o geceden bir fıkra....

Temel yaşlı ama yatak performansı çok iyi birisine işin sırrını sormuş.
İyi dinle evladım demiş adam. Bu işin sırrı mısır ekmeğidir...
Temel hemen fırın a koşmuş
- 15 tane mısır ekmeği isteyrum
fırıncı;
- 15 tane yi ne yapacağusun ula taş gibi olur
Temel
- Uy! ula benim dışımda herkes biliyormuş.


Türkiye'nin Sinatrası.
Böyle bir sanatçıyı yetiştiren bir ülkede yaşadığım için ülkem ve ulusumla gurur duyuyorum.

Ömrüne bereket Erol...

Hiç yorum yok: