17 Kasım 2009 Salı

kadın yalanları

daha bi iliskiyi yeni bitirdim.bi yenisine hazir miyim bilemiyorum
meali:bi tane vardi cekti gitti.bakalim o dönmezse sana bi isik yakabilirim.buralarda ol isaretimi bekle

ne kıskanması be? g.tüme benziyo neyini kıskancam onun?

ne yaparsa yapsın umrunda değil artık

ay şekeriim bu sana çok yakıştı.üstüne cuk oturdu valla.al bunu sen al.

aşkım bu sefer ben ödeseydim yeaa.

ben küçükken sarışınmışım

su içsem yarıyor yeminle





valla gerek yok

rakibesi eline düştüğünde şöyle akıl verir: "senin yerinde ben olsam kesin ayrılırdım"


topuklu ayakkabıyla gezmeye öyle alıştım ki, spor ayakkabı rahatsız geliyo. valla bak

erkek- göründüğünden daha genç gösteriyorsun.
bayan- evet. herkes bana öyle diyor.


nereye gitsem erkekler asiliyor, bundan cok rahatsiz oluyorum.

askim hediye dedigin sey benim umurumda bile degil. istersen onumuzdeki dogum gunu bana hicbir hediye alma, hic umurumda olmayacak

hayatim zaten sevgililer gunu uydurma bir gun degil mi? bizim icin her gun sevgililer gunu. o gun beni disari cikartmasan veya hediye almasan da olur.

boyle kasli kuvvetli iri yari erkeklerden hic hoslanmam

daha pahali oldugu icin degil gercekten begendigim icin bunu sectim

bu aksam arkadaslarla kiz kiza takilacaz askim.

normalde hiç tatlı aramam ama regl döneminde resmen tatlı krizi geçiriyoruoom.

tabi canım sen nasıl istersen öyle olsun.
(iç ses: seyret bakalım, ben sana kendi istediğimi nasıl yaptırıyorum)

hayatimda baska bir erkek yok.

süperdi

şu dünyada asla evlenmeyecek biri varsa, o da benim"

giyecek hiçbir şeyim yok

Hiç yorum yok: