21 Temmuz 2009 Salı
kapitalizm
Yırtıcı bir hayvan gibi, sizi sinsice takip eden kapitalizm tarafından dikkatle izleniyorsunuz. Aşağıda, pazarlama stratejilerinde kullanılan otuza yakın maddeden, sadece birkaç tanesini aldım, 12-17 yaş arası, okul tatilinde çalışıp ekstra harçlık kazanan çocukların parasına bile göz diken, tanrım ne acımasız bir sistem bu;
Slobbies (Slower but better working people) : Para ve kariyere değil ancak işten aldıkları zevke önem veren grup.
Boomerang Generation : Ailesinden ayrılıp, yalnız yaşadıktan sonra ekonomik sıkıntılar yüzünden geri dönen genç grup.
Yavis (Young, Affluent, Verbal, Insured and Single) : psikologların ideal hasta profilleri olan genç, zengin, ağzı laf yapan, sigortalı ve bekar grup.
Woopies (Well of older people) : Yaşlı, zengin ve mutlu grup.
TLWC (Third Level Working Couples) : İş yaşamında sabit büro yerine özel projelerde çalışan çiftler.
Dinks (Double income no kids) : Çocuksuz yaşayan ve ikisi de çalışan çiftler.
Moby (Mom Old Baby Young) : Kariyer yüzünden geç yaşlarda anne olanlar.
Doby (Daddy Old, Baby Young): Genç bir eşten çocuk sahibi olan orta yaşlı erkekler.
Skippies (School Kids with Income and Purchasing Power) : Çeşitli yan uğraşları sonucu periyodik gelire sahip olan okul çocukları.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder